Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 20 maj 2008

Jag har det jobbigt...



Jag börjar vänja mig med detta liv. Ständigt god mat. Skumpa. Öl. Whisky. Chips. En liten röka. Sova tupplur. Massage. Bubbelbad. Jag har blivit så slentrian av all lyx att jag nu börjat skända minibaren utan skrupler. Jag sitter som Homer Simpson i min badrock med magen hängandes och långsamt hummandes framför den öppna minibaren. Plockar ut en flaska bubbel till frugan... En öl till mig själv... Och så hummar jag lyckligt för mig själv till ljudet av pschhhhh... hummmmelidumm... namnam... öl... hetsäter ur chipspåsen... hummmmmmmm.... namnam.. ghhaa.... klunkklunk.... namnam.... tittar på magen... fortsätter äta... namnam... snart är det mat igen... namnam... marulk... namnam.... ölen är snart slut... börjar titta på whiskeyn... hummmmdummelidum.... kom till lilla pappsen... raaap... zzzzzzzzzz...zzz...zzzzzzzzzzzzz...

Inga kommentarer: