Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 25 augusti 2008

Ett nytt möte



Kanske var det fredagens grillmiddag. Kanske var det alla öl under gamenighten. Kanske var det nödraketerna som jag fyrade av i kvällsmörkret. Eller var det kanske lördagens italienska trerätters med vin. Kanske var det gårdagens frukost bestående av pasta med karl-johan svamp med parmesan. Kanske var det gårdagens hamburgermeny. Kanske var det därför jag mötte en ny vän på löpbandet i dag. Efter en och halv kilometer klev han upp rakt framför mig. Utan förvarning. Utan att hälsa. Jag sprang rakt in i honom. Vi kan kalla honom för Väggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, jag hörde att du träffade min kusin nyligen. Han har ju varit på tapeten ett tag förstår jag.
/Golvet