Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 13 augusti 2008

Håll er undan



Allt runt omkring mig går sönder. Igår rasade grafikkortet till min arbetsstation. Imorse rasade min bärbara dator ihop totalt. Utan förvarning. Bilen är trasig. Efter att 3 års-garantin gått ut så har bilen blivit en vårflod av haverier. Poolpumpen är trasig. Översvämmad efter allt regn. Markisen på altanen är trasig. En vajer har plötsligt gått av. Min vänstra fot är trasig. Överansträngd av träning. Jag tror någon lagt en förbannelse över mig. Jag är som luftburen ebola. Jag är som ett galopperande herpesvirus. Jag är som skenande skrevsvamp. Jag är en vandrande olycka. Jag är fan Oledolyckan på speed. Så. Håll er undan.

Inga kommentarer: