Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 26 augusti 2008

Feed me!



Det har visats sig att jag ätit för lite i förhållande till all min träning. Jag har nu upplysts genom den fantastiska tjänsten www.viktklubb.se att jag bör äta 2400 kalorier om dagen. Tränar jag dessutom kan jag om jag vill äta uppåt 2900 kalorier. Jag skulle gissa att jag nu ligger strax under 2000 kalorier om dagen. Förstår ni vad detta betyder. Jag kan äta mer. Och oftare. Utan att gå upp i vikt. Det här ligger dessutom helt i linje med min parallella (mat)träning inför vår mat och vin-resa till Toscana om en månad. Att kunna äta så mycket som möjligt utan att använda maghjul (maghjul: inte träningsredskapet, utan ett hjul som hindrar magen att slå i marken). Så. Kanske ska jag ställa upp i en korvätartävling i helgen. Eller ska vi kanske införa vikingatema på lördagar och frossa i döda hela grillade djur av olika slag. Kanske ska jag bli munskänk åt Babben Larsson. Hur som helst. Här ska ätas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, det syns ju att det inte är du på bilden.
Men egentligen borde du fråga Börje Alstedt om det är ok.