Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 19 augusti 2008

Smurfan


Måndag kväll 22:30. Vi ligger till sängs.

Min fru: Samlade du på smurfar när du var liten?

Jag: Ja.

Min fru: Hade du många?

Jag: Jag hade nog ganska många. Kommer ihåg att jag hade Skidsmurfen och ett smurfhus. Ett litet jäkla svamphus i plast. Och så hade jag Smurfan.

Min fru: Ok.

Jag: Konstigt att det bara finns en smurftjej och typ 200 olika smurfgrabbar.

Min fru: Det är konstigt.

Jag: Shit vad hon måste få åka.

Min fru: Mmmmmm.

Jag: Totalt gangbangad hela tiden.

Min fru: Mmmmmm.

Jag: Godnatt.

Min fru: Godnatt.

2 kommentarer:

Froggy sa...

Smurfan (Smurfelina/Smurfina) - Den 101:e smurfen. En kvinnlig smurf som skapades av Gargamel för att infiltrera smurfbyn. Bytte sida och blev god. Introducerades i det tredje albumet. (notera att Smurfans premiärserie publicerades före "Den hundrade smurfen" - detta till trots innefattas hon inte i de nittionio ursprungliga smurferna)

Hegge sa...

Hon har alltså legat med 99 olika smurfer. Och. Med en äcklig gammal tokig gubbe vid namnet Gargamel. Smurfan är allt en riktig slampa.