Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 7 oktober 2008

En vecka senare



En normalstor fryst kalkon väger 4 kg. En barnvagn av modellen Quicksmart väger 4 kg. En normalstor kissekatt väger 4 kg. En större nyfödd bebis väger 4 kg. En Philips F5120 med uttag för 4 högtalare väger 4 kg. 28 liter vaniljsås väger 4 kg.

Jag ställde mig på vågen igår kväll. Idag finns det 4 kg mer av mig än för en vecka sedan. Jag har alltså gått upp minst 0,5 kg per dag. Helt plötsligt känner jag mig nöjd med mitt ätande i Italien. Jag som trodde jag var ur form. Men det var ju helt fel. Så. Jag lägger upp en bild på min nya kropp så kan ni se vad ni skapat. 100 procent skönhet. 100 procent ister.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte du skrev att du hade gått upp?