Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 28 oktober 2008

Min kropp

Trots utebliven träning förra veckan. Trots att jag åt en fyra-rätters italiensk middag med vin och nödraketer på torsdagen. Trots att jag följde upp det med friterad kinamat på fredagen. Trots att jag följde upp kinamaten med en tre-rätters på lördagen med vin, whiskey och choklad på lördagen. Trots att jag slutligen följde upp denna frossarvecka med en asiatiskt BBQ på söndagen. Trots det så gick jag ner i vikt efter att ha ställt mig på vågen igår kväll. Mitt inre är som en V8 Chevrolet Big block-motor inkastad i en gammal Volkswagen-bubbla som kropp. På insidan stark, uthållig och med en grym förbränning. På utsidan gammal, småfet och ganska ful.

Inga kommentarer: