Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 24 oktober 2008

Första budet

Nu har första budet trillat in på surfarbussen. I ett mail från, vi kan kalla honom "Zlatkür", bjuder han 55.000 kr om bilen är i fint skick. Om han inte tycker att bilen är i fint skick så har han gett sig själv utrymme att pruta ännu mer. Förutom de 14.000 kr han redan prutat. Och då har han inte ens sett kärran. Han tyckte jag skulle ringa honom om jag tyckte det lät bra. Jag lyssnar. Och lyssnar. Och lyssnar. Och lyssnar. Men jag hör ingenting. Inte ett skvatt. Dödstyst. Vacuum. Hallå? Är det någon där? Det är så tyst. Inte ett ljud. Hallå? Hallå?...Hallå?...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hallååå, hallååå.... nä jag hör inget heller... skumt...

Hegge sa...

Schhyyyy...