Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 16 oktober 2008

Midgetlegs

Jag var hos min kiropraktor idag. Knäcka lite rygg. Få lite massage. Efter 20 minuter på britsen så är det dags för lite benstretch liggandes på rygg då följande samtal utspelas;

Kiropraktorn: Du är nog den stelaste människa jag mött. Du har dom kortaste lårmuskler jag stött på.
Jag: Jo, ok... (mina ben står rakt ut från britsen när dom i själva verket ska falla ner i 90 grader i avslappnat läge - mycket märkligt...)

Kiropraktorn: Du har midgetlegs. Hahahahahahahahahaha!

Jag: Midgetlegs...?

Kiropraktorn: Ja du vet, dvärgben! Hahahahahahahaha! Så stel är du!

Jag: Ooook...

Kiropraktorn: Med den här stelheten så skulle du egentligen vara 150 cm lång. Hahahahahahahaha!

Jag: Oj, ok.

Kiropraktorn: Du kanske skulle prova att stretcha någongång.

Jag: Jo det lovar jag att göra. Jag vill ju inte ha dvärgben.

Kiropraktorn: Dvärgben! Hahahahahahahahaha! Ja, då slutar vi för idag då...

Jag: Ok, då tar jag mina små stela dvärgben och trippar hem då.

Kiropraktorn: Trippar hem! Hahahhahahahahaha!
Jag: Då ses vi på tisdag då...

Dörr som stängs igen.

Kiropraktorn: Hahahahahahahahahahaaaaaaa dvärgben.......

Inga kommentarer: