Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 20 oktober 2008

Ring of death



Jaha. Lagom till spelhöstens stora releaseparty när det gäller gaming. Då slår ring of death till igen. För andra gången på drygt ett år. Bara att lägga ner xboxen i lådan som jag sparade från förra haveriet och skicka skiten till Tyskland. Börjar tröttna på Microsoft pajasprodukter nu. Garantin räcker i ett år till. Sen är det slut. Händer det igen då blir det byte till Playstation 3. Och jag kommer aldrig mer att besudla mina fingrar med produkter från Microsoft. Microsoft suger balle. Mammutballe. Mastodontballe. Brontosauriusballe. Om inte kundtjänsten varit så trimmade och trevliga vilket direkt satte P för min frustration och ondska så hade jag öppnat cd-luckan i min konsol och lagt en liten brun hälsning till Microsoft.

Inga kommentarer: