Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 14 november 2008

Prosit



Jag simmar fortfarande i min eget snor. Varje gång jag nyser känns det som en del av min hjärna åker med ut. Ploooff! Jag kan inte längre hålla tillbaka nysningarna. Jag släpper allt. Min näsa är som skenande fontänorgasm. Låt det komma bara, tänker jag, där jag ligger som en slak flundra med en enorm röd näsa som ständigt pyser ut snor som en galen okontrollerbar gejser. Jag lägger papper överallt. Så att jag snabbt kan nå det efter varje nysning. Eftersom dom nu är helt okontrollerade. Atttjjjoooooooffff! Paaaappppper!, vrålar jag och slänger mig mot närmsta rulle. Och så torkar jag av mig själv, möblerna, golvet och frukostmackan. När jag blivit frisk så får vi ringa hit en saneringsfirma som blåser av hela huset med flytande penicillin, napalm och häxans silverputs.

Som tur är så kan jag nerbäddad i soffan få tiden att gå med att spela Fallout 3 på xboxen. Det är just nu den enda trösten i mitt mörka, sjuka, äckliga tillstånd. För varje gång jag nyser och mitt huvud imploderar för 735:e gången i rad så kan jag i allafall gotta mig åt att någon annans huvud exploderar och visas i slowmotion på 40 tums teven.

Inga kommentarer: