Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 27 november 2008

Tips från coachen








Jag har en nisse "on the inside" nu. Min Christmas-Pimp. Förkortas CP om man ska vara lite rolig. Han rör sig fritt, ohämmat, nästan osynligt bland människorna där ute, bland julpynt och prylar. Rekar. Kollar. Spanar. Memorerar. Fotograferar. Antecknar. Analyserar. Filtrerar. Och så skickar han dom till mig. Pip pip! Jag kollar min mobil. Nytt tips har kommit in. Härligt. Nya ideér blossar upp som varm glögg innanför västen. En fullstor tomte utanför entrén kanske skulle smaka? En gigantisk isbjörn på husnocken som vrålar mot fullmånen? Eller den mysiga renen som tornar upp sig som en stolt kylarprydnad på uppfarten? Om jag nu har en christmaspimp. Då känns nästa steg naturligt. Jag behöver en sponsor. Gärna med bra kontakter med Fortum. Haha! Den fick jag allt till. Bra kontakter...Hahahahahaha!.....Fattar ni? Hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!......

Inga kommentarer: