Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 2 juli 2009

Semesternytt





Idag visar Ankan 27 grader i poolen. Min fru tyckte 24 grader var lite kallt. Jag kan inget annat göra än att hålla med. Så jag brassade på värmen och personalen på God El jublar och kan se fram emot en extra fet bonus till jul. Men. Vattnet ska vara kissljummet. Och det får mig osökt in på att mina brorsknattar kommer och hälsar på. Vi ska bada. Hela dagen. Då är det bra med 27 grader i poolen. För när knattarna badar. Då badas det. Vi pratar bada med stort B och det kan bli lite kallt i längden för mig. Men med en riktigt varm pool så kan vi nog prata ostbågesnorre med litet o iallafall. Jag sätter på mig armpuffar, skepparkrans och min specialsydda mörtdräkt.

Post From My iPhone

Inga kommentarer: