Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 20 juli 2009

Tillbaka i kuvösen

Då var jag tillbaka på arbetet igen efter fyra veckors konstant ätande och drickande. Nu väntar ungefär sex spännande veckor. Sen hoppas jag att Chevy tittar ut och morsar på oss för första gången. Fram till dess blir det hårdkörning. Jag och kollega Åsa har redan spikat ett nytt 6-veckors intervallprogram för att komma tillbaka till Utmärkt kondition. Det blir tuffare den här gången. Just nu har jag kondition som en gipsad Sune Mangs med ett fyra veckor långt tårtkalas bakom sig. Så. Nu blir det sushi och sallad för hela slanten. Jag slänger bort maghjul, stretchbrallor och plockar fram hajdräkt, alvfötter och en vilja av grillad entrecote med vitlökssmör med ugnsstekt potatis med rosmarin och ett glas rött...eller jag menar med en vilja av stål såklart.

Inga kommentarer: