Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 6 juli 2009

Simpan





Vi är i Simpan jag och min lilla fru. Vi har åter igen fått låna smultronstället av våra kära vänner Klabbe & Lisa. Här kommer vi att förgylla ett gäng dagar med god mat, avkopplande miljö, utflykter och golf.
Förra året råkade jag slå sönder taklampan i sovrummet med ett stort skärsår i pannan som straff. I år hänger det en ny lampa där. Med ordentliga störtbågar runt glaset. Det känns tryggt med tanke på att jag den senaste veckan har varit Herr Papphammar och kört en drinkvagn åt helsike, krossat en solstol och mosat mina solbrickor. Men tat lugnt vänner. I veckan sätter jag på mig tvångströja, tyghjälm och skjuter upp lugnande stolpiller i storlek zeppelinare.

-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: