Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 27 augusti 2009

Urladdning

Jag och några vänner skulle ha sprungit Coopers test igår. Men vi kände oss lite hängiga så vi sköt det till nästa vecka. Så jag gick och tränade idag. Skulle ta det lite piano. Känna mig lite för. Så. Jag hoppade upp på löpbandet. Rattade upp farten. Började springa. Och som jag sprang. Vi snackar Forrest Gump med en uranstav i röven. Vi snackar Sune Mangs fylld med helium i kraftig medvind. Vi snackar nytt PB på 4 km. Strax över 16 minuter. Och så kunde jag såklart inte låta bli att kika hur långt jag hunnit på 12 minuter (Coopertest). 2950 meter. Härligt. Så av bara farten fortsatte jag en kilometer till, slog nytt PB, klev av, styrketränade, duschade och gick och köpte ett paket cigg.

Inga kommentarer: