Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 5 oktober 2009

Gamnacken

Jag har haft gamnacke i tre dagar nu. Det beror nog på att jag suttit med Överste Senap i knät på ett anti-ergonomiskt sätt. Så idag knatar jag omkring som självaste Quasimodo, enögd, puckelryggad, vanskapt, döv och kan knappt tala. Det enda jag sett de senaste dagarna är mina egna fötter eftersom det är svårt att höja huvudet. När jag skulle äta middag igår kväll så missade jag munnen med gaffeln och stack ut ena ögat så jag är nu enögd. Eftersom jag inte kan höja huvudet och är enögd så går jag dessutom in i väggar, bokhyllor och andra hårda ting. Så nu har jag ett enormt vanskapt huvud. Eftersom jag inte kunnat utföra vardagssysslorna hemma utan bara krockat runt hemma i huset så har min fru skrikit på mig så mycket så nu är jag döv. Som inte det räckte så bredde jag tapetklister på smörgåsarna i morse och kan nu knappt tala. Men framförallt. Jag är jävligt stel. Jag är lika stel som Sune Mangs i gipsvagga efter en bilolycka med en same och tjugo renar körandes en Fiat Punto-76 med vinden i ryggen.

Och som det inte räckte så upptäckte jag precis att jag har kalsingarna bak och fram.

Inga kommentarer: