Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

lördag 31 oktober 2009

Morgon med Viggo





Lördagmorgnarna är mina. Frun får sovmorgon. Jag och Översten blåste revelj redan vid sex imorse. Då gick vi upp och la oss i soffan med kuddar och täcke. Jag la Lillstinke i min arm. Drog upp täcket över oss. Så satt vi mest och myste en lång stund. Plötsligt vänder Lillen huvudet mot mig. Tittar på mig med sina stora blåa rådjursögon. Så säger han;
"Pappa? Kan vi inte titta på den där filmen "Judge Dredd" med Sylvester Stallone? Den med radioaktiva mutanter och mördarrobotar."
"Jo, men jag trodde vi skulle mysa lite?"
"Snälla?..."
"Ok men säg inget till mamma då."
"Prommis! Zip! Nada! Silensium! Locket på!"
"Då kör vi då."
"Shooooooot motherfucker!"
"Förlåt?"
"Kör nu."
"Nu kör vi."




-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: