Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 29 oktober 2009

Påkarna

Sitter på tåget igen. Tråkigt. Ibland dyker det upp så konstiga tankar i mitt huvud. Som när jag till exempel ser en kvinna i kort kjol med riktigt rejäla påkar. Inte feta. Bara sjukt långa och fruktansvärt kraftiga. Bastanta. Då tänker jag alltid vilka jäkla rejäla påkar! Sen tänker jag alltid undrande hur hårt hon skulle kunna sparka mig med de där enorma stolparna till ben. Antagligen skulle hon fullständigt pulverisera mig. Hon skulle sparka mig så hårt att det bara låg en skinnpåse med mosade ben kvar på golvet. Tanken gör mig rädd. Jag suddar genast bort mina underliga tankar. Tänker på något annat en stund. Frukt till exempel. Som jag inte heller gillar.


-- Post From My iPhone

1 kommentar:

Gideon Murv sa...

En tant lutade sig mot mig i tbanan förra året.
Fyfan. Inte konstigt att tanter åker på en hurring ibland. Vad tror de att de är? Blandade spadar och krattor i ett skjul eller? Nästa som lutar sig mot mig åker i backen. Eftersom jag då sitter på ett säte och projicerar ett hologram av mig själv. Hahaha.