Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 5 november 2009

Årets julpyssel - också en fin tradition

En annan fin tradition vi har är årets julpyssel som infinner sig i december månad. Vi har varit ungefär samma gäng i många år nu. Träffas en lördag och dricker pappas glögg gjord på tandläkarsprit och äter julmums. Sen skrider vi till verket. Sätter oss och skapar. Jag brukar göra tomtar i olika material med stora hängande julsköna genitalier. I år har jag en son att ta hänsyn till. Vill ju vara en fin förebild för honom. Det är viktigt. Jag får tänka om helt enkelt. Får steka genitalie-temat som hängt med i alla dessa år. Jag vill hedra min son. Skapa något han tycker om. Som han kan relatera till. Vad kan det månne vara?

Bröst.

Årets jultema är bröst. Så får det bli. Härligt.

Inga kommentarer: