Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

lördag 7 november 2009

Svampbob & Lillstinke





Lördagmorgon med Viggo. Vi tittar på Svampbob Fyrkant på teve. Mest jag. Lillstinke ligger i min famn och myser. Halvsover. Plötsligt hörs ett mullrande ljud.
Soffan skakar. En unken doft sprider sig. En fruktansvärd morgonprutt har just sett dagens ljus. Jag tittar ner på Lillstinke och frågar; "var det du?"




"Eh, nee verkligen inte..." svarar han och börjar nynna på en för mig okänd melodi.
"Jahaja, ok då var det väl jag då..." svarar jag lite trumpet.





"Allvarligt farsan, hur kunde du anklaga mig för den där vidriga morgontrumpeten?" säger han och ser mig djupt i ögonen så jag verkligen skäms genom ryggmärgen.
"Jag ber verkligen om ursäkt, verkligen! Jag vet inte vad som flög i mig. Jag..."





"Haaaaaahaaaaahaaaaaa!!! Lurad! Det var jag! Pucko! Moooooooohaaaaahaaaaahaaaaaaamooooohoooooo!! Gick du på den enkla? Haahahhaaa!!! Loooser! Hahaha! Fy bövelen sicket drag det var i den fjärten! Och kände du lukten av sur mjölk? Hahaha! Å du fattade ingenting!"

"Ok. Jättekul. Verkligen."





"Pappa?"

"Ja?..."

"Kan du byta på mig?"

-- Post From My iPhone

2 kommentarer:

Andy sa...

Visst e de skönt att ha en legitim ursäkt att få kolla på Svamp Bob?

Hegge sa...

Haha! Sant.