Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 19 november 2009

Torsdagkvällen

Ikväll vankas det öl, racing och bowling i en härlig mix med avdelningen på Ballbreaker. Med två vänsterarmar och gravt tunnelseende är förväntningarna mycket låga vad gäller prestation. Mina förväntningar vad gäller nästa morgon är dessto större. Det var länge sen jag vaknade upp till storbandet med de musikaliska romerna med nyckelharpa, cymbal och näsflöjt, som brukar ställa till stor konsert i förmaket i min pannlob.
Om du, min kära fru, läser detta så får du gärna ställa fram en dubbelpipig tub med Bakis, en låda Ipren och stolpillerna Esrange (XXXL) märkta med röd varningstriangel. Tack.

Ikväll tar jag med sockiplast stl 54, rattmuff av silverräv och mongohjälm.

Inga kommentarer: