Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 20 november 2009

The day after tomorrow

Det är inte synd om mig idag. Jag mår precis som jag förtjänar. Alla mina inre organ känns som torkade frukter. Som skrumpna aprikoser och äckliga dadlar. Mina kroppssvätskor har bytts ut mot makadam och svavel. Huden känns som en gammal presenning som legat ute och bleknat i flera år. Skallen är utbytt mot en övergiven fågelholk uppspikad mot en gammal trästam. Ögonen är ihåliga och min tomma blick skulle få Gollum att bli avundsjuk. Dessutom har jag skändat mitt inre med hamburgare, pommes och bea till lunch. Nu sitter jag och petar i färgpytsen i Photoshop och låtsas jobba en aning. Helst hade jag legat kvar hemma i bingen i min spökplumpspyjamas. Med mongohjälmen på.

Inga kommentarer: