Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

söndag 22 november 2009

Samtal med min son





Jag: "Eh, Viggo? Vad gör du?"
Viggo: "Jag babygymmar."
Jag: "Det ser inte så ut."
Viggo:"Nehe ne."
Jag: "Du ligger ju helt still med snutten över ansiktet?"
Viggo:"Det är så jag gymmar förstår du."
Jag: " Ok... men det är väl mer att du ligger och slappar bara?"
Viggo:"Är du snäll och går nu?"
Jag:" Visst, visst..."
Viggo:"Det är dags för lite stretching nu förstår du..."
Jag:" Ok...ropa om du behöver något?"
Viggo:"Mmm.. Zzzz... Zzzz..."
Jag:" Du sover ju."
Viggo:" Zzztretchar.... zzzztrechzzzzzar..."
Jag:" Jag köper inte det här hörrö."
Viggo:" Zzz... nu... ge... mig... babymassage... å... en... tolva mjölk... ljummen... inte... rumsvarm... annars... skrikfest... zzz... comprende?..."
Jag:" Visst, visst...kul hörrö..."
Viggo:"Zzzkynda sig nu... zzz... zzkrikfeeezzzzt..."
Jag:" Ilar som en iller!"
Viggo" Zzz... hehe... zzz..."
Jag:"Förlåt?"
Viggo:"Zzz... zzz..."

-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: