Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 27 februari 2008

Filmtajm

Horisantalläge i soffan. Simmandes i min egen bakterieflora. Fortfarande konstanta fontänorgasmer genom näsan. Det enda jag orkar göra är att titta på film. Bredbandet går för högtryck. Ettor och nollor strömmar genom det trådlösa nätverket för att förse mig med underhållning och tidsfördriv. Har nu sett igenom flertalet filmer, American gangster, Oh vilket party!, I am legend och Cloverfield. Somnade efter en timme. Gillar verkligen inte den där handy-shake-cam grejen. Suger mammutballe.
Näst på tur står Beowulf. Ingen aning vad det är. Men låter som vikingavåld. Och vem säger nej till en stridsyxa i pannloben. Så sparar jag det bästa till sist. Rambo 4. Och om den är sorglig och känslosam så gör det inget. Jag har massor med papper i näsan redan.

2 kommentarer:

David Vujic sa...

Jag säger bara First Blood del ett:
När John J Rambo börjar grina i slutet och då hans älskade kapten börjar darra på underläppen...det är känslor, det är stort!

Hegge sa...

Ett fantastiskt fint ögonblick i filmhistorien. Det är nästan min underläpp börjar darra bara jag tänker på det.