Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 19 februari 2008

Sakerna jag fick.

3 av 5 är inte illa från min tidigare lista om saker jag ville ha.

1. Ny kropp.
Sprang på löparbandet igår. 4 km på 18:10 min. Nästa mål är att komma ner under 18 min. Funderar på att raka hela kroppen för att minska luftmotståndet. Inklusive pungen.

2. Vår.
Klimathotet hänger som en våt vante ovan oss. Underbart. Kanske spelar lite golf till helgen. Kanske lägger en köttbit på grillen. Och tar en öl. En Corona med en citronskiva i. Rakt under det varma sköna ozonhålet på vår veranda.

3. Golfdriver.
Jag sket i att ingen ringt på mina blocket-annonser. Jag åkte och köpte mitt gigantiska trollspö förra helgen. Nu ska jag slå längre. Längre in i skogen än någonsin tidigare.

Nu är det bara bilen som saknas.
Bilen med stort B. Älskling. Tänk på att vi bytt golfklubb nu. Till en fin klubb med gamla fina anor. Då duger det inte att komma inrullades med vår gamla Trabant. Nej. Vi ska komma i vårt nya feta svarta jäkla monster till kärra. Dubbelparka över flera rutor. Gärna över ordförandens P-ruta. På det härligt nonchiga nollåtta-aktiga dryga sättet. Sen joggar jag spänstigt upp mot klubbhuset med min nya läckra kropp med mitt nya feta jäkla monster till driver över axeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver vackert baby, men bilen får du forsätta att drömma om. Puss!