Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 11 februari 2008

Saker jag vill ha.

Det går i perioder. Ibland vill man ha saker. Jättemycket. Just nu vill jag ha olika saker. Dyra saker. Och saker som kanske rent av är omöjliga att få. Jag listar dom här. Med det mest omöjliga först.
1. Jag vill ha en ny kropp.
Tränade idag. Den bögiga alven med balettskor är som bortblåst igen. Nu är jag som en liten fet dvärg som svajjar fram på bandet. Med lungor som en playmobilfigur.
2. Jag vill ha en ny bil.
En stor dyr bil som drar massor av sås. Med massor av hästkrafter. Den är inte särskilt miljövänlig. Men det skiter jag i. Svart ska den vara. Jättesvart. Jättestor. Som en enorm svart penisförlängare. Jag vet precis vilken bil det ska vara. Jag har till och med provkört den. Men det krävs en kampanj större än USA´s presidentval för övertyga min älskling därhemma att det här är bilen med stort jäkla B.
3. Jag vill ha vår.
Jag skiter i att det bara är februari. Jag skiter i att SMHI säger att det inte kan vara vår nu. Jag skiter i att klimatet är på väg åt helvete. Ibland tror jag att vi bor i Mordor. Man blir mer och mer lik Gollum. Likblek. Och med fiskögon stora som tallrikar. Och den fete lille hoben nådde aldrig fram med sin penisring för att kasta ner den i elden på sin lavaheta fjälltopp.
4. Jag vill ha en ny golfdriver.
Min blivande fru provade en ny driver igår på golfranchen som hon sedermera köpte. Jag provade den. Den var som Harry Potters jäkla trollspö. Fast mycket större. Och längre. Och tjockare. Och snyggare. Den var helt enkelt magisk.
5. Jag vill att någon ringer på mina annonser på Blocket.se och köper allt mitt gamla skit så jag kan köpa en ny driver. Dom får till och med pruta.

Om inget av ovanstående inträffar inom en snar framtid kommer jag att bli kinkig. Jävligt kinkig.

Inga kommentarer: