Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 14 februari 2008

Torsdag.

Fick pensionsbeskedet igår.
Känns skönt att veta att jag kan sluta jobba när jag fyllt 107 år.

Bitarna faller på plats vad gäller bröllopet.
Den samiske shamanen som ska viga oss är bokad. Han har dessutom lovat att spänna trumskinnet extra hårt.

Ännu har ingen ringt på mina Blocket-annonser.
Nu är jag kinkig. Jag varnade er. Vad som helst kan hända nu.

Alla hjärtans dag.
Om du vill ha rosor, älskling - då vill jag ha din lilla blomma.

Torsdag. Tv-torsdag. Enda dagen i veckan med bra tv.
Cops kl.19.00 - Jag älskar trailer-trash.
Jakt & Fiske kl.20.00 - Jag älskar fiske.
Vad blir det för mat? kl.21.00 - Jag älskar mat.
Californication kl.22.00 - Jag älskar sex.

Jag älskar torsdagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är annars jäkligt bra TV också!
http://video.feber.se/feber/art/40591/klassisk_jerry_springer/

Hegge sa...

Tv-underhållning av högsta klass!