Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 18 april 2008

Helgens filmtips



Det närmar sig helg. Det börjar bli svårt att veta vad som faktiskt är planerat och vad som är bluff eller verklighet. Jag litar inte på någon. Innan man hunnit ropa Fore! så står man där i en svart gummidräkt med röd dominansboll i munnen. Med droppställning på hjul med HB intravenöst upp i armen och en läkerol under läppen som groggvirke. På huvudet sitter en idiotkeps i regnbågens alla färger med en liten plastpropeller på toppen som snurrar i vinden.

Helgens schema ser fullbelagt ut. Fira farsans 70 jordsnurr ikväll. Den tillställningen känns ju hyfsad safe. På lördag är det städdag på nya golfklubben med efterkommande golfrunda på eftermiddagen. Med start 09.00. Känns som allt kan hända och lite till. Jag tar med mig flytväst, stolpiller och Första Hjälpen-lådan. På söndag är det inplanerad golfrunda igen kl 09.00. Senare på eftermiddagen är det provning av mina bröllopskläder igen. Jag säger som förra veckan. Det känns oroväckande lugnt. Och då vet vi ju hur det gick.

Inga kommentarer: