Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 11 april 2008

Lugnet före stormen


Jag tycker det är oroväckande lugnt. Men det gör inget. Jag tränar på så länge. Kommer i form. En sjukt bra form. Nytt PB idag på löparbandet. Nu ska det fokas på att bygga muskler. Vi snackar strösselbrallor i neonfärger och linne med en urringning som självaste Fabio skulle vara avundsjuk på. Vi snackar blonderad hockeyfrilla. Vi snackar en solariebränna som självaste Patrick Ekwall skulle vara avundsjuk på. Vi snackar en bringa självaste Ludvig - The Flying Meatball skulle vara avundsjuk på. Det kommer bli tufft. Det kommer bli tårar, svett och blod. Men mest tårar misstänker jag.
Nu ska jag hänga upp en affisch på Fabio uppe i gymmet. Som vi alla kan titta på när det känns lite motigt och tungt. Då kan vi säga tillvarandra. Kom igen nu. Kan Fabio så kan du. Lägg på 50 kg extra och sluta lipa din jävla silltunna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar ....

http://www.youtube.com/watch?v=BQsmwC4jSFY

Hegge sa...

Snart är jag där. Det är jag säker på.