Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 11 april 2008

Snart helg



Då ska vi prova olika tårtor. Tårta med grädde. Tårta med leverpastej. Tårta med hallon. Tårta med sill. Tårta med choklad. Alla tårtor. Stora tårtor. Små tårtor. Runda. Fyrkantiga. Kubiska. Sfäriska. Mjuka tårtor. Hårda tårtor. Tårta med blomma. Tårta med frukt. Tårta med små cyklar. Tårta i tält. Tårta utomhus. Tårta inomhus. Tårta med vårta. Tårta i pyjamas. Tårta med dåligt väder. Tårta på språng. Tårta med lustig humor. Tårta med egen husvagn. Kort sagt. Vi ska prova alla tårtor.

Efter det. Efter det ska vi kolla på blommor.
Det ska bli kul. Jag är inte ironisk. Jag är laddad. Jag ska tycka och tänka om allt. Jag ska analysera smaker. Form. Utseende. Lukt. Jag ska vara som en liten professor. Är det något jag inte gillar så kommer jag att använda mig av mitt galna professorskratt. Muuhahhahhahaaaaa! Sen slänger jag tårtan åt sidan. Är ni alldeles från vettet? Tårta med leverpastej? Nej fy för den lede! Sill. Jag vill ha silltårta för bövelen! Ett kungarike för en silltårta! Sen lugnar jag mig. Frågar snällt min älskling vad hon föredrar för smak. Men det vet jag ju redan. Mörkchoklad. Så går vi därifrån med tårta med chokladsmak. Inte sill. Bara min lilla blomma är glad så är jag också glad.

Inga kommentarer: