Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 24 april 2008

Krigsklubben



Jag visste väl att Överste Lennart Uller var en man att lita på. Häromdagen damp 5.1 kg böcker ner. Bokstavligt talat som en bomb. 6 böcker om 2:a världskriget, en dvd-film och en jägarförbandspersedelpåse. Det enda jag är besviken på är att min jägarförbandspersedelpåse inte är kamouflagemönstrad som utlovad, utan så där tråkigt mossgrön som allt materiel var när jag gjorde lumpen för typ 20 år sedan. Men. Man kan inte få allt. Men ganska mycket för 148 kr inkl. frakt. Nu är bara frågan om brevlådan kommer fyllas med krigsböcker framöver. Jag har inte läst det finstilta ordentligt måste jag medge. Så jag undrar hur jag ska få stopp på det om det urartar. Kanske måste man skicka en brevbomb till klubben för att få stopp på det? Hoppas bara att jag får en bok innan om hur man gör.

Inga kommentarer: