Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 8 april 2008

Vykort nr 2



Igår kom detta bisarra vykort. Med texten: "Vi har hört att du är redo!"

Vem har dom hört det ifrån? Ingen aning. Jag vet inte vad dom pratar om. Jag är bara vikarie här. Jag har hört rykten om att Hegge försvunnit. Att han satt sig på ett tåg till Irkutsk. Han hade tydligen fått ett bra jobberbjudande där. Som hygientekniker. I kolgruvan. På nedre källarplan. Allt han sa innan han åkte var: "Bra. Jag gillar att jobba mig uppåt!"

Så. Jag lovar att vidarebefordra vykortet till honom. Måste man betala porto igen?

Hälsningar
Gunnar - Vikarierande Bloggare
PS Jag längtar efter dig Stefan. Jag har redan kramat sönder 8st Teletubbies.

Inga kommentarer: