Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 24 april 2008

Superman!


Jag måste säga att jag är imponerad av det snabba resultatet av pulvret. Efter bara en dos så small det till. Observera den låga pannan som karaktäriserar en riktig Alfahane. Dom kraftiga mycket manliga käkbenen som lätt krossar en 4 kilos fläskkotlett med ben. Den lätt framåtskjutna hakan som en plog av stål på ett skenande godståg över tundran i Norrland. Respect! Och musklerna. Hey! Supermassmotherfuckingmuscles! Jag fick sätta eld på skjortan hemma för att komma ur den. Vattenflaskan svalde jag hel med det sista av pulvret (1.7kg), en häftapparat, musmattan och en hund som stod kopplad utanför Globen. Nu ska jag köpa strasselbrallor. Sola solarium. Bleka håret. Byta namn till Fabio. Och skita ut hundkopplet.

Inga kommentarer: