Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 3 april 2008

In the ghetto


Allt kan hända ute i gettot. Två svarta gangstas bankade på dörren vid åttatiden. Livrädda började vi tjafsa om vem som skulle öppna dörren. Eftersom jag tydligen är en man föll det på mig att slutligen öppna. Dom svarta pantrarna överlämnade ett paket som visade sig innehålla en mobil för kommande möhippa och ett kuvert märkt "H". Innehållet i det ser ni på bilden. Tur att dom vet var jag bor. Hur skulle dom annars kunna överlämna brevet? Det blir ju konstigt att överlämna ett brev där det står "Vi tror vi vet var du bor!" Eller. "Vi är ganska säkra på att det är här du bor!" Hursomhelst så sover jag i bastun med ett öga öppet i natt. Och jag behåller mitt könsharnesk på. Hela natten. Dom hade en filmkamera med sig också. Antagligen stulen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=iHpOrgKwXGM

Hegge sa...

Hahahaha! Hey brooschaan! :D