Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 2 juni 2008

Dagens fråga


En varm och solig helg. Jag hann med en runda golf. Bada i poolen. Sola. Grilla. Barnvakt åt mina brorsbarn i lördags kväll. Heldag på Gröna Lund med kidsen i går. Och för att hinna med allt detta så klippte jag gräsmattan i fredagskväll. Jag klippte fram en stor figur ur gräsmattan. Lät det konstnärliga i mig få fritt spelrum. Jag ville skapa något. Så. Vad är det vi ser på bilden egentligen?

1. En hockeyklubba
X. En penis
2. En rolig näsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen det är ju självklart, det ser väl vem som helst?
Svårt att missa att det är
nr 2. en rolig näsa

Hegge sa...

Mmm...mmm... formen i sig utgör ju många möjligheter... kanske är det fantasin som får avgöra?