Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 3 juni 2008

Fotbolls-EM



Snart är det dags. Fotbolls-EM. Jag har redan sågat Sveriges chanser i EM. Jag har sågat av deras träben. Tråkigt. Men så är det. Dom är för kassa helt enkelt. Vi har bara en superstjärna. Och han gör bara mål i Inter. Sen har vi ett försvar som har lika stora hål som en schweizerost. Och ett mittfält fullt med skadade föredettingar. Och i mål har vi två stolpskott att välja mellan. Så. Vi går inte vidare från gruppen. Jag kommer att hålla på Spanien och Portugal istället. Vore inte det skoj? I final.

Jag tycker att vi ska krydda hela EM-anrättningen (förutom öl) med spel i EM-Drömelvan. Jag har skapat en liga där alla kan gå med och tävla mot mig. Den heter "Herr Fisk Ligan". Gå med i min liga här! Registrera ditt lag och sök rätt på "Herr Fisk Ligan".

Inga kommentarer: