Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 19 juni 2008

I feel no pain

Jag drog ju ner rullgardinen redan innan EM så jag känner ingen sorg i dag. Det var väntat av våra träben till spelare. Inget mer att säga om det. Nu ser vi fram emot riktig fotboll. Som den ska spelas. Offensivt. Kreativt. Och med energi och glädje. Som Holland, Portugal och Spanien. Det blir kul. Riktigt kul.
Och så får vi hoppas att Lagerbäck stannar i husvagnen till nästa stora mästerskap. Och att Petter Hansson sitter bredvid och vänder flintasteken på engångsgrillen åt honom. Kanske kan dom prata gamla minnen. Om gamla mästerskap. Fina matchminnen. Kanske busar dom lite med varandra. Kanske tar Lagerbäck upp T-gulen och skrattandes sprutar ner Petter som skyddar sig med en glödande engångsgrill i händerna. Kanske brinner dom båda upp. Kanske. Kanske inte. Man kan bara hoppas.

Vi provkörde bilen i går. Framförallt skulle min fru få provköra. Hon var väldigt skeptisk. Men. Jag tror hon gillade den. Det var lite som att köra radiobil på Grönan sa hon (bortsett från krockandet). Bara trycka på gasen och köra. Inte behöva röra om i bensinen. Bara köra. Och njuta. Lite högre upp än alla andra också. Med en enorm sollucka som vi kan steka under tillsammans. Och svart. Hela bilen i svart. Svart skinn. Svart lack. Som en stor svart penis men med lite mindre pung än Mazdan. Men det kan jag leva med. Det blir så dyrt när det går för fort. Och sen är det skönare när det går lite långsammare och bekvämare. Det säger min fru i allafall.

Inga kommentarer: