Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 3 juni 2008

Sekten



Vad skönt. Barnen får komma tillbaka. Man kan ju faktiskt se på bilden att det här faktiskt är fullt normala barn som inte farit illa att ha varit med i en sekt. Se bara på mamman. Hur hon kärleksfullt kramar om sitt barn. Med sin normala frisyr. Och sin normala klänning. Och barnet. En liten Gollum med hår och klänning. Hur hon kärleksfullt kramar om sin ömma moder. Ett sånt fint ögonblick. Hade jag varit mamman hade jag tagit med mig några råa fiskar och matat dottern med. Så hade jag stått där och tittat på min fullt normala dotter när hon enbart med sina sylvassa tänder sliter fiskarna i slamsor och blodet skvätter åt alla håll. Fotografer och journalister står nerkladdade med fiskinälvor med tårar i ögonen och applåderar det fina återseendet för att sedan vinka av pappan och hans åtta fruar och ett fullt normalt barn på väg tillbaka till det stora vita slottet som är byggt av maränger och fiskmjölke.

Inga kommentarer: