Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 3 juni 2008

Mellantid

Vi har en hälsotävling på jobbet. Vi får poäng för varje påbörjat träningspass på minst 30 minuter. Och vi har ett personligt mål som vi får poäng för. Mitt mål är att gå upp i muskelmassa. Alla fick i starten väga sig och anteckna sina värden. Jag tänkte att i dag så ska jag väga mig. Kolla av hur det går. Hur mycket mer muskler jag fått. Men. Den där jävla skitvågen visade ju nästan samma siffror som när jag vägde in mig. 6 veckors stenhård styrketräning med dagliga proteindrinkar som smakar kamelstjärt. Resultat hittills: 0,6% mer muskler. Jag blev så jäkla schne att jag gick till McDonalds och köpte en cheeseburgare och en vaniljshake. Jävla mongokropp jag har. Utan muskler bara mongo.

Inga kommentarer: