Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 10 juni 2008

Jippi



Daniel Andersson. Smaka på den. Vågat. Kul. Och Källström är bänkad. Visst. Han var inte bra mot Ukraina. Men vad fan. När var Daniel Andersson bra sist? Har han någonsin varit bra? Lagerbäck, för helvete din jävla husvagnsmupp...
Jag har ju redan sågat Sverige så egentligen behöver jag inte bry mig. Men Lagerbäck behöver ju inte gå in för att förlora. Det finns ju några yngre förmågor med i laget som skulle kunna överraska. Fredrik Stoor. Sebastian Larson. Men när överraskade Daniel Andersson och Niclas Alexandersson senast? Nån som kommer ihåg? Nåja.Vicke jävla gäng med träben. När Sverige förlorat i kväll ska jag dra i väg mitt allra bästa galna vetenskapsman-skratt. Moooohhaahahahahahahhahahaahahahahahaaaaaaaaaaaaa! Sen tar jag mitt piller. Lugnar ner mig. Springer lite i mitt gigantiska hamsterhjul i min oranga storblommiga pyjamas. Sen går jag ut i trädgårdsboden. Klättrar upp på en hylla. Drar en presenning över mig. Stoppar tummen i munnen och säger godnatt till John Blund. Drömmer om en ny förbundskapten.

Inga kommentarer: