Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 2 december 2008

Byte?



Det har varit dött vad gäller vår bil som är till salu. Men plötsligt small det till i mailen. En herre från Dalarna vill byta sin monsterjeep mot vår Mazda 6 kombi. Och jag skruvade lite på mig i min skrivbordsstol när jag funderade på detta fantastiska erbjudande. Spontant känns det som en bra bil. Framförallt i köerna fram och tillbaka till arbetet. Den är ju som gjord för Stockholms tuffa gropiga asfalterade vägnät. Och säkert bränslesnål. Bekväm. Praktisk. Sen är den ju snygg också. Vansinnigt snygg. Man kan säkert deala till sig en del tillbehör också om jag inte är ute och cyklar. Som en begagnad banjo, hembränningsapparat, armborst med sju stålpilar och "Lilla boken om hur du får ditt offer att skria som en gris!"

3 kommentarer:

Froggy sa...

Du skämtar nu va...?

Hegge sa...

Nej. Inget skämt. Blodigt allvar.

Froggy sa...

oooooook.