Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 19 december 2008

Fisken är härsken

Usch. Och fy. Mamma vad jag är bakis. Blev väckt av min fru imorse. Vinglade upp till tonerna av en fullt spelande orkester som hamrade skoningslöst på mitt huvud som att det vore en afrikansk djungeltrumma. Tittade mig i spegeln och fånstirrade på vinmuschen som ärgat fast under natten. La mig i fosterställning i duschen och försökte skrubba bort det onda. Klädde mig och gick ut köket. Fånstirrade på gröten. Slängde den i papperskorgen. Tog två huvudvärkstabletter och ett glas juice. Fånstirrade på morgontidningen. La mig i soffan. Fånstirrade på teven. Somnade. Vaknade en halvtimme senare. Fånstirrade på klockan. Åkte till jobbet. Och nu sitter jag här och fånstirrar.

1 kommentar:

Froggy sa...

Poor little bunny...!