Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 29 december 2008

Jag är tjock, jag är blek, jag är kooonstig

Julen är över. Och det finns betydligt mer av mig nu än det fanns innan jul. Så på planet ner till sydligare breddgrader blir det till att betala för fet och blek övervikt, dubbla flygstolar för min extra breda tvillingrumpa och extra bränsletillägg för oformlig figur i motvind. Så idag blir det en sista desperat träning inför beachen. Sedan ska jag vältra mig i värme, sol, god mat, kall öl, härlig fru och kära vänner. Ikväll packar jag tropikhjälm, midjeväska, flipflops, speedos, solbrillor, kokosolja, livboj och maghjul.

Jag kommer förstås att försöka blogga från beachen, baren och eventuella pingpongshows.

3 kommentarer:

goooooood girl sa...

i like your blog......

Martin sa...

Detta måste vara målet för dig?

http://www.liveleak.com/view?i=755_1229865234

Sen kommer ni troligtvis få ett episkt anfall av turistdiarré på semestern så det är nog inget att se fram emot!

Fan va kul vi ska ha den här hemma i Svedala! *snyft*

Hegge sa...

Vackert!
Jag ska skänka er en tanke redan imorgon när vi sitter med en kall öl på en varm strand. ; )