Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 18 december 2008

Julpub

Ikväll är det årets julpub med jobbet. Bilen är kvar hemma och vilar sig. Jag står upp till knäna i vattentanken till toaletten på kontoret och tvagar mig efter att ha åkt kollektivt med resten av pöbeln, för att eventuellt kunna förtära eldvatten senare i eftermiddag.
Jag vet inte om de spelande romerna just nu håller på att värma upp med allsång och orgelspel eller om dom mot förmodan skulle ha tagit julledigt. Men det är jag skeptisk till. Blir det All-in i kväll så ger jag mig tusan på att en hel jävla julorkester av ylande romer sitter på sängkanten i morgonbitti ackompanjerade av Lasse Kronér på sång och mungiga och önskar God morgon på sitt allra värsta äckliga vidriga klämkäcka göteborgsläte.

Inga kommentarer: