Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 12 december 2008

Inför helgen

Inte har jag orkat grilla min julskinka. Inte heller har jag inhandlat julpysslet inför morgondagens övningar. Jag är en dålig människa. Men. Jag har inte bestämt mig för vad det ska bli. Det lutar åt marsipan eller köttfärs. Båda kan formas, färgas, ätas och luktar gott. Tänk er en hel liten tomtestad i färs. Eller kanske inte. Jag behöver inspiration känner jag. Jag behöver något som visar vägen till det perfekta pysslet. Den enkla vägen kan ju vara mycket alkohol. Men den rätta och kanske svåra vägen kan vara att springa ner till ICA och lägga sig naken i charkdisken och sjunga julsånger tills jag blir utslängd eller får en bra idé. Vad pysslar ni med?

Inga kommentarer: